Kundeservice

Her finder du de mest almindelige spørgsmål, som vores kære kunder henvender sig omkring.

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder HDDPRICE.DK?

På hddprice.dk accepterer vi:  VISA/Dankort, VISA Electron, VISA, Eurocard/MasterCard, Maestro, shop pay,Google pay,Apple pay

 

Hvordan kan jeg foretage indkøb for min virksomhed?

 kontakte vores erhvervsafdeling direkte på sales@hddprice.dk

 

Vil du fortælle mig, hvornår min ordre er blevet afsendt?

JA! vi vil begynde at behandle ordren, normalt inden for 1-3 arbejdsdage

Du vil blive givet et sporings-id af den kurer, der blev brugt. Du kan blive sendt direkte via e-mail fra kureren med oplysninger om din levering.

Har du faktisk produktet på lager? Hvor nøjagtig er din hjemmesides aktieinformation?

Vores hjemmeside har et datalink i realtid til vores ordrebehandlingssystem, så lagerdata altid er 100 % opdateret. Hvis vores hjemmeside siger, at vi har 30 på lager, så er det så mange, vi har!

 

Er det sikkert at bestille online?

JA! Alle køb på vores hjemmeside er garanteret maksimal sikkerhed!Når du bestiller online, krypteres dine bankoplysninger og sendes til vores server ved hjælp af SSL-protokollen (Secure Socket Layer). Denne betalingsprotokol er standard og kendt for at overføre data sikkert via internettet. De bliver aldrig opbevaret.

Hvor meget koster leveringen?

Gratis fragt.

Skal jeg betale for told?

prisen på vores hjemmeside vil være den endelige pris for dig. Der vil ikke blive krævet yderligere moms eller told ved levering af vores transportører.

Hvordan får man garanti?

Vi tilbyder minimum 3 års garanti på alle detailordrer ud over dine lovbestemte rettigheder. Nogle produkter nyder godt af producent-støttede garantiperioder endnu længere end 3 år. Generelt beder vi dig om at betale omkostningerne ved at sende det defekte produkt tilbage til os, og vi vil betale omkostningerne ved at sende det reparerede eller udskiftede produkt tilbage til dig . Kontakt os venligst, før du sender os defekte produkter og SN-nummer, så vi kan autorisere returneringen og udstede et RMA-nummer (Return Material Authorization).

I tilfælde af produktfejl inden for garantien, håndterer vi gerne eventuelle garantikrav direkte med dig i stedet for at sende dig tilbage til producenten eller distributøren, selvom du selvfølgelig er velkommen til at handle direkte med producenten, hvis du foretrækker det. Vi registrerer alle ordrer i minimum 2 år, så det er lige meget, om du har mistet din originale faktura eller købsbevis - bare kontakt os, så hjælper vi altid, når vi kan. Bemærk, at alle varer, der sælges som OEM, kun har 5 års garantiperiode, som leveres af Robert computer hardware ltd, og ingen producentgaranti gælder.


Hvor skal man sende fra?

Sender fra Singapore og Tysklands lagre

 

Mit spørgsmål er ikke på listen.

Send venligst en e-mail til SALES@HDDPRICE.DK